duminică, 31 decembrie 2017

Cei mai frumoși brazi din cărți. Iată cum arată al nostru!

În acest an am făcut și noi un brad din cărți, deși avem și unul natural, împodobit cu luminițe și globuri. Am ales să facem un asemenea brad la intenția copiilor, care au propus să scoatem cărțile lor din bibliotecă și să vedem care au rămas necitite în 2017. Astfel, tot răsfoindu-le, am decis să le transformăm într-un brăduț. Ne-a ieșit destul de drăguț, zicem noi.

Copiii l-au aranjat cu drag și l-au împodobit cu câteva jucării textile, iar în vârf, în loc de stea, i-au pus o bufniță de lemn, simbol al înțelepciunii și cunoștințelor.  


Zilele astea, admirând brăduțul nostru, am dat un search pe Pinterest și am fost uimită să descoper o mulțime de brazi din cărți, din diverse colțuri ale lumii. Îi las aici, ca inspirație pentru anul viitor.














Pentru a fi la curent cu noile cărți ce le voi citi în 2018, te invit să dai un like paginii de Facebook a blogului, dar și să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu